reglaj carburator scutere
Pagina 1 din 1
reglaj carburator scutere
"se fac cateva ture pentru a incalzi motorul si a-l aduce la temperatura optima de functionare
- se da ralantiul ceva mai mare din surubul de ralanti
- se strange surubul de aer (rotit spre dereapta) pana motorul da sa moara
- din punctul asta se desurubeaza surubul de aer pana turatia incepe sa creasca. Se desurubeaza pana in punctul in care turatia este maxima + inca un sfert/jumatate de tura.
- se regleaza la loc ralantiul din surubul lui
- se da un "spritz" scurt din acceleratie. Daca la revenirea la ralanti motorul se balbaie putin (scade pt 1-2 secunde sub turatia de ralanti dupa care isi revine), se mai inchide un sfert de tura surubul de aer si se repeta testul pana ce dupa spritz motorul ramane imediat la turatia normala de ralanti."
prin inchidere surub de aer se intelege ca se strange sau se roteste spre dreata.
- se da ralantiul ceva mai mare din surubul de ralanti
- se strange surubul de aer (rotit spre dereapta) pana motorul da sa moara
- din punctul asta se desurubeaza surubul de aer pana turatia incepe sa creasca. Se desurubeaza pana in punctul in care turatia este maxima + inca un sfert/jumatate de tura.
- se regleaza la loc ralantiul din surubul lui
- se da un "spritz" scurt din acceleratie. Daca la revenirea la ralanti motorul se balbaie putin (scade pt 1-2 secunde sub turatia de ralanti dupa care isi revine), se mai inchide un sfert de tura surubul de aer si se repeta testul pana ce dupa spritz motorul ramane imediat la turatia normala de ralanti."
prin inchidere surub de aer se intelege ca se strange sau se roteste spre dreata.
Adi conciu- Mesaje : 3
Data de înscriere : 31/10/2010
Varsta : 43
Localizare : sepreus
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum